Laumanihan on koostunut muutaman päivän itseni lisäksi neljästä koirasta ja mökillähän äitini kanssa pari leppoisaa päivää sitten vietettiin. No mitä nyt kaivoin yhden puun ylös juurineen ja istutin toisaalle missä se sopii paremmin maisemaan ja tietty putsailin rantaa taas. Se onkin ikuisuushomma. Tuollainen mutaranta johon kerääntyy rihmalevää kasoittain. Kiviä olen kantanut ämpärikaupalla sinne rantaan että edes matalan veden aikaan voisi kävellä pitkin rantaa ilman että jalat tulee mutaiseksi.

Luca ja Nelli ovat itsenäisiä omassa seurassaan viihtyviä koiruuksia kun taas Ljuba ja Vilma ovat tällaisia huomionkipeitä perässä seurailijoita, joten olin sitten missä vaan niin minulla oli uskollinen seuraajakuntani mukana. Vilmasta on lisäksi superkivaa kun vedän haravalla rihmalevää vedestä ylös ja heivautan sen uuden venevajalaiturin alle. Se jaksaa yrittää ottaa niitä levälätysköitä kiinni siellä alla vaikka kuinka ja kauan.
Metsittymässä toki myös kävimme. Eipä olla sinne Storramsjön puolelle sitten pääsiäisen kerettykään tätä ennen. Tässä sitten ne pakolliset:

Virallinen osuus
694629.jpg
Vanhan ajan perhepotretti asiaankuuluvine ilmeineen

Vapaamuotoisempaa oleskelua694630.jpg
Yhden kylpyamme...
694598.jpg
...on toisen juomakuppi
694587.jpg
Kerro kerro kuvastin... Turha yritys Vilma. MINÄ olen meidän perheen prinsessa, sanoo Nelli.
694595.jpg
Mökötystä
694589.jpg
Lucan kanssa on paljon kivempaa
694590.jpg
Sen kun riekutte. Me arvon leidit osataan sentään käyttäytyä.
694585.jpg
Minäpä lumoankin kenet vaan, tuumaa Vilma.
694597.jpg
Kun tahdon syliin niin sitten vaan hyppään sinne...vaikka tassu sujahtikin kahvikuppiin siinä samassa.
694591.jpg
Minä en KOSKAAN tekisi mitään niin hölmöä
694600.jpg
Vai hölmöä ja prinsessa ja jupinaa jupinaa. Kyllä mä vielä tolle siskolle näytän...hmph.

Lenkillä
694596.jpg

694627.jpg

694586.jpg

694628.jpg
Mmmm lintupaisti
694622.jpg

694625.jpg
Ljuballa oli suuret luulot mutta joutsen ei mennyt alta pois
694623.jpg
Ljubakin katsoi lopulta parhaaksi palata rantaan tekemättä sen lähempää tuttavuutta.