Viime sunnuntain aurinkoisessa säässä tavattiin muitakin lagottoja kun oli joka kuukautisten City-Lagotto treffien aika. Paikkana oli Olarin koirapuisto koska vuoro oli Espoon. Lieneekö mökkisesonki vielä jatkuneen kun osanottajamäärä oli suppea. Kuvia kuitenkin sain joitakin ja oli se kyllä Ljubakin mukana mutta pysytteli omissa oloissaan käytyään ensin pikaisesti nuuhkaisemassa kutakin pörröpäätä erikseen eikä siksi ole eksynyt kuviin mukaan tällä kertaa.
838643.jpg
Selin kuvassa on Muupe, joka on Lucan sisarpuoli. Näkeehän sen koostakin. Välissä on 6 kuukautinen pentu, jonka nimeä en kuullut.
838644.jpg
Muupe otti tilanteen rauhallisesti.
838647.jpg
Tässä supersuloinen pikkuinen pentu. Jo pienestä pitäen näkyy osaavan vaania. On siis ihan oikea lagotto.
838649.jpg
Nyt minä hyökkään!
838655.jpg
Puolustaudu jos voit!
Auts! Hirveät naskalihampaat sulla.
838654.jpg
No hupsista. Kuinkas tässä nyt näin kävi?
838662.jpg
Kosto on suloinen.
838657.jpg
Kuules nyt kakara. Mä taidan istua sun päälle.
838659.jpg
Ääh puuh. Maasta se pienikin ponnistaa.
838661.jpg
Jalasta sua puren senkin puistokiusaaja.
Varopa vaan tai minäkin voin suuttua. Mrrr.
838651.jpg
Minähän en pelkää. Olen rohkea ja vaarallinen.
Auts! Kukas se tässä on se puistokiusaaja?
838664.jpg
Sisarpuolet eivät pahemmin pikkuisten temmellystä noteeranneet.
838671.jpg
Kun puistoon tuli pikkuinen russelipoika Lucakin innostui.
838666.jpg
Hei kaveri. Kukas se sinä olet?
838669.jpg
Russelihan minä. Sä oot kyllä aika iso.
838675.jpg
Älä pelkää. En mä tahdo sulle mitään pahaa. Mä vaan tykkään russeleista.
Nuori lagottoneiti yrittää takana viestittää että hän voisi hyvinkin suostua leikkimään.
838681.jpg
Ei auta. Luca näkee vain russelipojan.
Leikittäiskö?
838682.jpg
No voitaishan me vähän vaan kun mun on sit hypittävä tälleen et yletyn.
838684.jpg
No jokos sä nyt meet jo pois?
Juu mamma kutsuu.

Käytiinhän sitä sitten Muupen ja isäntänsä kanssa vielä pienehkö metsäkierros siellä ihanissa Olarin metsämaisemissa että saivat nämä meidän makoilijatkin Ljuba ja Muupe vähän sitä liikuntaa.